onsdag den 14. december 2011

SRP day 9: dobbelt op på glæde!

Jeg fik faktisk ikke bare et, men hele to, fantastiske breve i går! Det andet fik jeg først efter jeg havde skrevet mit blogindlæg, og jeg læste det da jeg lå i min seng på vej til at sove.

Jeg har nemlig fået mig en penneven.


Jeg er normalt ikke typen, der sætter mig ned og skriver breve, men da jeg har set her i blogverdenen hvordan folk sender fine breve til hinanden, og Lærke, min penneven, spurgte om vi skulle blive pennevenner, blev jeg ikke andet end glad! Vi bor i hver vores ende af landet, så det er dejligt at kunne have et venskab baseret på breve, da der ikke er noget så rart som at modtage et brev! Jeg glæder mig allerede til at sende hende et brev tilbage når mit SRP-mareridt er over.

Lærkes dejlige brev varmede mit hjerte og var et dejligt lyspunkt i min mørke SRP-tid!
Vejledning gik dårligt i dag. Jeg ventede på dem i over en halv time, og de kom traskende som om intet var hent - ("undskyld mig, men jeg skal faktisk nå en del i dag, så kunne I ikke tage og ta' mig lidt seriøs?")
Lige nu sidder jeg med det sidste af musikanalysen og prøver at blive færdig. Jeg har haft en ok dag ellers.
___
Life of Lize

2 kommentarer:

Nanna sagde ...

Tak for kommentaren, jeg er glad for at du kan lide det :) Øv med vejledning.. de er ikke helt optimale de vejledere..

Nanna sagde ...

Ej hvor fedt, forresten. Hvor har du "mødt"/fundet hende? Det lyder super hyggeligt med en penneven :)