tirsdag den 13. december 2011

SRP day 8: Som alt håb er ude...

... møder man en ven i nøden. Eller, rettere et brev. Et brev fra en, der dårlig nok kender mig, men som fik mit hjerte til at banke ekstra meget at glæde!
Det var rart.

Jeg har været glad i dag. Jeg har haft travlt i dag. Jeg har været rigtig træt i dag. Jeg har grinet i dag. Jeg har grædt i dag. Jeg har været misundelig i dag. Jeg har været stolt i dag.

Jeg skal til vejledning i morgen og har ikke en særlig god idé om hvad jeg skal sige... hvertfald ikke til min historievejleder. I aften skal jeg være færdig med 1. del af musikanalysen, så jeg kan gå igang med del 2 i morgen... og så forhåbentlig blive færdig med al analysen i morgen, så jeg kan begynde på diskussionen.

Jeg kan give mig selv high-five for i dag. Eller få en kat til det.



(eeej, nu hvor vi er igang med katte, så se below... Jeg må virkelig have en dårlig humor)




Kald det "jeg-er-ved-at-blive-sindssyg-af-SRP"-humor.

___
Life of Lize

3 kommentarer:

Agnes sagde ...

Elsker katte-humor! :D

Alberte sagde ...

Hhahaha, misser-fist... eller noget der ikke lyder ligeså forkert ;)

Tony Nguyen sagde ...

hey :) har lige kort læst lidt om dit srp-forløb? hvad skriver du helt præcist om? skimmede lige noget med klassisk musik? det lyder spændende... det jo lige mig :)