torsdag den 15. december 2011

SRP day 10: jeg vil meget hellere ud i det store blå...

Jeg har haft afsindig ondt i hovedet i dag. Men jeg har alligevel fået nået det, jeg hvertfald ville være færdig med i SRP. Jeg er helt øm i hele kroppen, og jeg er samtidig så rastløs. Det endte med jeg gik mig en lille tur på vores mudderede mark, og jeg fik hvertfald løsnet lidt tankerne fra SRP.

Alt den vand fra de sidste par dage har gjort marken meget mudderet! 

Der, hvor der er traktorspor, er der dannet små vandløb. Det var lidt flot på en måde.
___
Life of Lize

4 kommentarer:

Mads sagde ...

Det lyder nu også som en skøn måde at bruge sin skrivedag #10 på. Min skrivedag, #6 1/2 gik med at skrive færdig, for det var jeg ligesom tvunget til at skrive færdig idag, for at jeg ikke stresser imorgen lige inde aflevering. Jeg, har fået Freja til at læse korrektur og så skulle den gerne være klar. Men det er nu hårdt at skrive SRP, jeg kender godt det der med at så rejser man sig op, går en tur og så er man bare helt død i kroppen, fordi man bare har siddet stille.

Men godnat og jeg håber ikke, at SRP er alt for hård imod dig de sidste 4 dage, for du har haft nok modgang.

Life of Lize sagde ...

Det var godt du fik Freja til at læse korrektur - det tror jeg også jeg vil bede nogen om at gøre på min når jeg er færdig. Gåturen var meget rar, men jeg var nu stadig meget træt og havde ondt i hovedet, så det endte faktisk med jeg lagde mig til at sove bagefter.

Jeg misunder dig for at have afleveret din opgave nu! Jeg ser meget frem til at være færdig om et par dage :)
___
Life of Lize

Lea sagde ...

Med dine gode gamle grønne gummistøvler på!;)

Lea
http://thevalleyofthebutterflies.blogspot.com/

Julie Linder sagde ...

Tusind tak for den fantastisk søde kommentar på min blog! Det varmer virkelig :-)

Skal vi følges? :-)
www.bloggenhedderjuice.blogspot.com

- Julie