søndag den 11. december 2011

SRP day 6: Jeg kan ikke mere

Jeg er simpelthen så ked af det. SRP er virkelig streng mod mig, og jeg har intet overskud til den... ... som i INTET OVERSKUD. Efter jeg kom hjem fra min søster, brød jeg fuldkommen sammen og opdagede alt det jeg havde for at skulle lave til de næste 7 dage. Lige for tiden kan jeg ikke overkomme for mange ting med alle de forfærdelig ting, jeg oplever omkring mig. Der er intet overskud at kunne tage af, og jeg bryder sammen hver gang der er det mindste, der får mig bare lidt ned med nakken.

Jeg er ynkelig, og jeg benægter det ikke. Folk omkring mig siger, "jamen der kommer jo en anden side af det her SRP-forløb" og "alle er kommet igennem det, så også du" og "du skal helt sikkert nok nå det". Men jeg kan ikke føle det som en hjælp. Jeg er stadig fanget i mit "stræber-perfektionisme" der gør, at jeg skal have minimum 10. Min mor sagde, at jeg ikke måtte bukke under for en dum karakter, men så simpel er tingene ikke.

Jeg kan ikke mere. Det føles ubehageligt at tvinge mig selv til at fortsætte, men hvad skal jeg ellers gøre? Jeg må bare håbe på det bedste vil ske.


Hurtige billeder af nogle lys, der står på mit arbejdsbord.
De giver lidt håb, eller, det tænker jeg hvertfald
___
Life of Lize

Ingen kommentarer: