lørdag den 10. december 2011

SRP day 5: Jeg er træt... af det hele.

Klokken er 21:15.
Jeg er simpelthen så træt. Sidste nat faldt jeg søvn ved 2:30-tiden og vågnede 7:30.
Lige nu er jeg ved min søster, der har hjulpet mig rigtig meget. Der er SÅ meget jeg ikke har styr på - fx hvad der gør arier specielle, og det har jeg slet ikke været sat ind i (men samtidig, jeg havde ingen bog at kunne gøre mig klog med det på). 
Mens jeg kæmper for at holde mig vågen (med den cola, jeg spurgte jeg må få) lytter jeg til Tony Bennetts rare stemme og prøver at komme igennem den dumme analyse.



 Min svoger, der er gymnasieunderviser, (som min søster) har set på min problemformulering og hørt hvor dårligt det er gået til med udleveringen af materialet fra min vejleder. Han opfordre mig på det stærkeste at klage til vores rektor, for med 4 analyser, hvoraf jeg skal finde de to af dem selv (ud over det krudt jeg har brugt på at finde de første to, før min vejleder sendte mig dem), er alt for meget til 2 uger + den dumme historie med det manglende materiale. Jeg er lidt modstridende for at klage, men mest fordi jeg ikke orker at klage. Jeg er så træt. Træt af det hele. Det hele virker så uoverskueligt. Jeg glæder mig til SRP er over. Jeg har for første gang virkelig brug for en ferie.
___
Life of Lize

3 kommentarer:

Mads sagde ...

Dag 1 1/2.
Klokken, er 21:32 status: 838 ord=2.39 sider. Jeg, har brugt dagen på at kæmpe med at forklare princippet i gensplejsning af planter. Nu, sidder jeg og prøver at tage mig sammen til at skrive om handelsteori og FN's fattigdomsgrænse (2$ om dagen), det er bare svært at få mig selv igang efter sådan en dag med det her. Jeg, burde gå ned og tage en kop kaffe og så komme igang igen.

Det lyder som om at det ville være en god ting, at klage over den måde din vejleder har været på, for lige meget hvor udkørt du er, så har det gjort det umådeligt svært at arbejde med det han gav dig. Men, nu må jeg tilbage til bøgerne. Hold homøret højt, efter SRP kommer juleferien.

Life of Lize sagde ...

Det er da flot, Mads :) Du har da fået skrevet meget, og skal nok nå det til på fredag. Husk, at du også har brug for en pause engang imellem - og måske er det bedre at gå tidligere i seng og starte frisk i morgen, i stedet for at holde energien oppe med kaffe, når man nok mest af alt har brug for søvn.

Ja, jeg burde nok klage. Jeg orker nok også mest af alt ikke tingene lige nu fordi jeg er træt og synes det hele virker så uoverskueligt. Men ja, der er ikke andet for end at holde humøret oppe. Efter regnen kommer solen, som man siger...

Dyreglad-pige sagde ...

Jeg håber, du finder ud af det.

Du har en fin blog.

Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

www.dyreglad-pige.blogspot.com