fredag den 9. december 2011

SRP day 4: Det går da nogenlunde...

Denne dag har ikke fået sin fulde udnyttelse, men det skyldes mest min dumme hovedpine, der kommer i tide og utide. Så fordi mit hoved ikke var særlig sammenarbejdsvillig, fik jeg ikke lavet særlig meget, men fik dog lavet en sammenligning mellem de to værker, jeg skulle lave i analysedelen. Jeg har intet fået skrevet dertil, men har blot tegnet og streget over i papirerne. Det var mange sider at skulle sammenligne med! Mine hænder er også gule og grønne nu efter alt den overstregning.



I morgen tager jeg ud til min søster. Det bliver dejligt at komme lidt væk herhjemmefra, nu hvor jeg har siddet så mange dage indedørs.

Jeg opdagede slet ikke det var fredag i dag, før jeg tilfældigvis så nogen skrive det på Tankevæggen her til aften. Det skræmte mig lidt. Jeg plejer altid at have en indre kalender i mig, men den er vist forsvundet midt i det her SRP-forløb. Jeg glæder mig til det er overstået.
___
Life of Lize

8 kommentarer:

Nanna sagde ...

skal du godt nok analysere 2 HELE værker ? Kan du ikke bare vælge et udsnit af hver ? :)

Life of Lize sagde ...

Jeg skal ikke bare analysere 2, men hele 4 værker. De to af dem skal være selvvalgte. Jeg tror måske jeg bliver nød til at kun analysere noget af det, for ellers bliver det for meget! Hvordan går det med dig? :)
___
Life of Lize

Nanna sagde ...

Det tror jeg altå også, for så meget skal analysedelen jo slet ikke fylde... Jeg skal analysere 3 sange, men det er jo jazz, og noden er måske 1/2 side pr sang, da der kun er melodi + akkorder.. Prøv lige at skrive til din vejleder (hvis det er jens, så regn med 2 dage før svar - jeg tager af erfaring ), jeg tror virkelig ikke det kan passe at du skal analysere så meget :)

Life of Lize sagde ...

Haha, det er altså sjovt det du skriver med Jens - for jeg skrev nemlig til ham for over et døgn siden, og han har ikke svaret mig endnu. Hvor er det typisk ham. Men jeg sidder i toget lige nu på vej ud til Karina, så jeg håber hun kan hjælpe lidt med at fortælle hvad jeg skal gøre. :-) jeg håber det går fint med at analysere jazz!
___
Life of Lize

Nanna sagde ...

Jeg er som sagt slet ikke begyndt på analysen endnu :/ Jeg redegør bare, men tak :) Og rigtig god tur, det lyder hyggeligt!
Ved du om man må have billeder I opgaven, altså sat ind i selve opgaven, eller skal alle billeder være kilder og vedlagt som bilag? :)

Life of Lize sagde ...

Nå okay, forstod det bare som om det var det eneste du helt havde lavet helt færdigt :-)
Mange tak, det bliver dejligt at komme lidt "ud", haha.
Ja, hvis billedet har relevant / er relevante i teksten/sammenhængen, så kan du sagtens bruge det i selve opgaven - bare du husker kilder og have en sammenhæng i din grund til at bruge billedet.
(næsten dugfrisk forklaring fra min søster!)
___
Life of Lize

Nanna sagde ...

uh dejligt :) tak

Taia Fie sagde ...

Super fedt at du også har skrevet i musik! :D