onsdag den 7. december 2011

SRP day 1: Så er SRP begyndt!

I går (eller mandag sådan set) fik jeg udleveret min SRP-opgaveformulering. 
Den var okay, men der var nogle ting, der ikke var styr på. Bl.a. noget med kilderne, men det skal jeg have set på om det ikke godt kan lade sig gøre alligevel at finde dem selv.

Lige nu er kl. 00:41. Jeg har læst det meste af dagen og fået skrevet noget på den redegørende del af opgaven. Derudover har jeg skrevet et brev til barometeret og fået skrevet med en fyr, jeg ikke har hørt fra de sidste mange måneder. Det var rart, men også sært. Han har inviteret mig på café efter SRP. Sødt.

___

Sweateren, jeg har på, har min farmor engang strækket til mig. 
Den er hyggelig, og minder mig meget om hende.

Denne bog var nyttig...

... men jeg var egentlig ret træt.

Og nu kan jeg ikke mere...

... så jeg vil bare sige godnat, kære læsere!

(Jeg har btw solbriller på, fordi jeg ser dum ud kl. 00 om natten).
___
Life of Lize

2 kommentarer:

Mads sagde ...

Good luck! Jeg, arbejder selv med at få "fedtet" for mine lærere, så jeg får den problemformulering, som jeg drømmer om :) Det lyder trist, at du skal KØBE dine noder selv. Er der ikke et lokalt bibliotek, hvor du kan bestille dem hjem, til? Årh, jeg kender det alt for godt med lange nætter med friskbryggede varme drikke, som holder en vågen (thank God for coffee). MEn, jeg vil sige "keep ya head up" og bare bliv ved med at kæmpe :)

Life of Lize sagde ...

Så godt inde på Tumblr, at det var dig lykkedes at finde ud hvad du skulle skrive om - det må være rart :) Det bliver spændende med i morgen, hvordan din problemformulering kommer til at lyde!

Min lærer har heldigvis sendt mig mit materiale nu, så nu er alting godt igen :)

Tak, the show must go on, ja!