onsdag den 7. december 2011

SRP day 2: Så er første problem dukket op

Jeg har i dag skulle realisere, at jeg ikke kan skaffe de noder, jeg skal analysere, gratis. Jeg skal betale bare for et af nodesættene - og det er ikke løgn - 80 kr.! Jeg har ikke tjekket de andre tre nodesæt, jeg skal analysere, men jeg gider da ikke til at investere så mange penge i det, når jeg ikke skal bruge det til andet fremover. Rent ud sagt - det pisser mig af. Især fordi det er min lærer, der skal sørge for, at alt det stof, der skal analyseres, skal vedlægges opgaven. Det mente min lærer ikke, at han ikke skulle, men der står altså skrevet, at lærerne skal udlevere alt materiale, der skal anlyseres.
Så dagen i dag har jeg været lidt bitter. Det har ikke hjulpet på opgaven, men jeg er alligevel snart færdig med redegørelsen. Dvs., at jeg skal blive færdig i dag med den redegørende del, så for mig handler det bare om at klø på fra nu af, så jeg kan blive færdig (og forhåbentlig komme tidligere i seng i aften)

Jeg håber at al den te, jeg har brygget vil holde mig vågen og frisk.
           (første billede: "jeg er så træt, at jeg ikke engang orker at smile...")
Igen, solbrillerne gør at I ikke ser hvor tåbelig jeg ser ud. Jeg synes ikke make-up er nødvendig, når man alligevel sidder hjemme og arbejder. Men det betyder ikke, at jeg ikke ser dum ud. For det gør jeg uden make-up.
___
Life of Lize

Ingen kommentarer: