torsdag den 1. december 2011

Om jeg har kedet mig? neeeeej da....

Okay så. Måske lidt.


Jeg har haft brug for at tænke på alt andet end noget skolerelateret i dag. Deriblandt SRP (det går snart ikke længere).
Men jeg har samtidig haft hovedpine i et døgn nu, og ligemeget hvad jeg har prøvet, forsvinder min hovedpine ikke. Mit hoved er ved at eksplodere. Det gør faktisk virkelig smertelig ondt.


Nå, men som mange nok ved, har der været Movember i hele novembermåned. Da jeg elsker skæg (en MEGET intern joke), valgte jeg at bruge dagen på nedenstående projekt. Det blev ikke helt som jeg havde ønsket mig, men jeg ved ikke helt hvad jeg ellers skulle gøre. Ville gerne have lavet en tegneserie, men jeg kunne ikke finde et program at lave det i, så det endte med at blive lavet i gode, gamle Picasa.


Spørgsmål er så - hvis jeg har så ondt i hovedet, hvordan kunne jeg så lave dette lille projekt?
Det skal jeg sige dig. Hvis du keder dig nok som jeg gjorde, skal der nok ske noget interessant meget hurtigt, om så dit hoved er ved at sprænge eller du er enorm træt.


Jeg håber I finder det sjovt. Det har hvertfald været mit formål med at lave det. Højreklik på billedet og tryk ny fane for at kunne læse teksten og følg numrene for at forstå handlingen.






Q: Hvad er Movember?
A: Movember (en sammentrækning af ordene moustache og november) er en årlig, måned-lang event, der involverer at gro et moustache i november måned.


Q: Hvorfor skulle du fjerne dit skæg?
A: Fordi det ikke længere er November

Q: Du er en pige. Hvorfor vil du gerne have et skæg?
A: Fordi SKÆG ER SKÆGT!

Q: Det ligner ikke et rigtig skæg, du har.
A: Det er det.

Q: Jamen kvinder kan da ikke få skæg?
A: Du kan da se jeg har et?

Q: Det er da noget underligt noget…
A: ...

___
Life of Lize

9 kommentarer:

Peter Bill Madsen sagde ...

Mega fedt indlæg!
- Du har en mega fed blok, sådan i det hele taget.

P.S. Jeg synes at det er mega fedt, at du gerne vil ha' skæg.

Yến Nguyễn sagde ...

Hahahah jeg elsker dine billeder med skæg! Super sjovt og underholdene!

Mads sagde ...

Årh, din stakkel. Jeg frygter, min SRP som ankommer i næste uge.
Jeg, håber at dit hovede har fået det bedre. Det lyder som om at du har lidt for meget tid, hvis du har tid til at lave andre projekter :)
Jeg, lavede selv et vædemål om Movember med drengene fra klassen (hulemændene som de kalder os), men jeg vil sige at man ikke behøver fjerne sit mustaché endnu:)
Kigger man på tilmeldingssiden til Movember, kan man faktisk også tilmelde sig som kvinde, så, jeg vil sige at du sagtens kan deltage til næste år :)

Keep up the good spirit :)

Nanna sagde ...

Haha, jeg elsker billede nr. 3. Du lyser jo af glæde! :)

Life of Lize sagde ...

SRP er bare noget møg (sagt på godt nordjysk).
Desværre ikke. Jeg har haft hovedpine siden onsdag, og har det stadig. Jeg holdte dagen ud i går, men i dag måtte jeg tage fri. Det er bare noget virkelig øv. Jeg håber det er væk inden SRP-helvedet starter!

Princippet med Movember er altså rigtig godt. Det var også mest af alt fordi jeg havde sat det som et projekt at lave, da jeg havde noget skæg til at ligge. (og hvorfor har man så det egentlig?!) Og jeg synes lidt, at når vi nu var bevæget os ind december, måtte der ikke så lang tid før jeg postede dette indlæg, så det "måtte" blive i går.

Har du så beholdt dit mustache? Og vandt du væddemålet? :)

haha, hvor er det fedt kvinder kan tilmelde sig! Jeg skal helt sikkert ha' mig et skæg til næste år så!

Life of Lize sagde ...

Nanna:
Temaet for billedet: sexy face. hahahaha :)

Louisa sagde ...

Flot blog du har dig:). Meget personlig.

http://you-and-i-life.blogspot.com/

Anonym sagde ...

Hehehe, fed lille billedeserie!! ;) Du skulle dog ha' beholdt skægget vinteren over - så var der lidt til at varme næsen. LOL. Minder mig forresten om dameskæg og laboratorie timer - de billeder må jeg vist lige finde frem :)

NLR sagde ...

Haha, hvor er du skæg ;-) (hosthost)
Kan rigtig godt lide din blog, den er så dejligt personlig!

xx