mandag den 28. november 2011

En dejlig lille weekend

Jeg har tilbragt min weekend med min familie. Egentlig burde jeg have lavet en masse på min SRP, men det havde jeg ikke lige overskud og tid til synes jeg (det kommer til at bide mig i røven, det er jeg sikker på).

Jeg er ikke noget familiemenneske. Jo, nok når det gælder min søsters familie. Men det der med, at hele familien samles, har jeg svært ved. Sådan har det altid været. Men det er ikke deres skyld.

Vi har en juletradition hver år, hvor vi tager i Elverhøj tæt på Hjørring i weekenden, hvor der er 1. søndag i advent. Det er et sted, der er åben i juletiden med pynt til salg, spisning og planter / juletræer til salg. Vil anbefale jer at tage et smut ind på min venindes blog, hvor hun har skrevet et meget rørende indlæg, men hvor hun også har fortalt om hendes tur til det samme sted, blot en anden gang end jeg selv.






Min yngste niece.
Hun var desværre kommet til skade til gymnastik, så derfor bærer hun sit plaster :)


Min nevø og to niecer

Min niece og svoger

Min ældste niece og jeg. Hun er altså så sød og sjov. Og jeg ser bare dum ud, haha :)

Min familie. Alt andet end perfekt, men det er også lige meget, når vi har det godt sammen ellers.
Børnene til venstre er mine søsters og hendes kærestes børn, mens de to børn til højre er min bror og hans ekskærestes børn.

___
Life of Lize

1 kommentar:

Camilla sagde ...

Fed blog!!!!

Vil du kigge forbi min? :)

Camillajb.blogspot.com