onsdag den 2. november 2011

Nye sko - og jeg vil gerne høre din mening!

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at købe nye sko. Og ikke bare et par, men hele to. 
Jeg er lidt skepsis, og ved ikke rigtig om jeg vil beholde dem. For på den ene side, trænger jeg bare virkelig meget til nye sko, men jeg har også bare så svært ved at finde de helt rette. I må meget gerne skrive jeres mening om skoene, for det vil hjælpe mig meget med at tage beslutningen!

Første par sko.
Jeg købte disse i Deichmann. Deichmann har normalt sjældent min skostil, men jeg har længe ledt efter sko, der havde form som dem nedenfor. Jeg ville ønske de var i mørkere farve, men vi får at se, om jeg vil beholde dem. Hvad er din mening?
Andet par sko
Disse er købt i Bianco. De er dejlig varme, og jeg kan godt li' farven. Men jeg er ikke 100% overgivet til dem, så ved ikke helt om jeg vil beholde dem. Hvad synes du?
Mine nyeste smykker. Vil mest af alt bare gerne vise jer dem :-)
... og så har jeg også købt denne dejlige varme trøje fra H&M


Har du gjort nogen gode køb for nylig? Og har du en mening om skoene? Så smid gerne en kommentar! Det vil glæde mig :-)

15 kommentarer:

Lisa sagde ...

Jeg ELSKER trøjen, er den fra H&M?! wow.
Sikke nogle fine sko, leder også selv efter et par, øv.
Virkelig virkelig fede ting :) Knus
lisa-my-name.blogspot.com

Life of Lize sagde ...

Ja den er :) og den er dejlig varm til vinteren!
Held og lykke med søgen - forhåbentlig skal du ikke bruge ligeså lang tid, som jeg har brugt :)

Somewhat sagde ...

Hvis du ikke beholder dem fra Bianco, så tager jeg ihvertfald gerne imod dem!
De er da bare lækre er de!! :D

Det er faktisk bare nogen virkelig fine ting du har fået dig der! :)

Nikoline sagde ...

Jeg synes altså også at paret fra Bianco ser rigtig lækre ud ! Og i det hele taget er det da en dejlig fangst du dér har købt dig! :D

Kathrine Edwards sagde ...

Simpelthen så fedt tøj & fede sko!:-)
Super fed blog!

er lige blevet fast læser, du kan jo evt. tage et kig på min blog & blive fast læser, hvis det kunne friste :-p.
http://kathrineedwards.blogspot.com/

Amalie og Victoria sagde ...

Mange tak for din kommentar på vores blog!<3 Det varmer!!

Virkelig fede billeder, er helt vild med den måde du har sat dem op på!

Er helt sikkert fast læser!!!


www.smileandeatcake.blogspot.com

Nickie sagde ...

Begge sko, rigtig fine.. Især dem fra Bianco, ser super varme ud, til denne kolde tid vi går i møde.. Og smykkerne, rigtig flotte..
Sweateren, WOW , gorgeous.

Er fast læser fra nu, måske du vil kigge forbi mig og blive min også :-)

Når jeg har 15 faste læsere holder jeg en amazing give-away :)

Life of Lize sagde ...

Tak for jeres hilsner og jeres mening om skoene! :)

Regitze Melhof Pedersen sagde ...

Hej.
De første par sko er superlækre! :) Sådan nogle har jeg selv ledt efter, hehe. Dem synes jeg du skal beholde.
De andre sko er også rigtig fede, men ikke helt min stil, men det er praktisk at have nogle varme sko i øjeblikket, selvfølgelig! :)

Jeg kan rigtig godt lide din blog, og vil nu være fast læser! Jeg håber du også vil kigge lidt forbi min egen blog: www.hvadmindagervaerd.blogspot.com :-)

hej hej

Amalie og Victoria sagde ...

Hej, du må meget undskylde hvis det har virket ironisk, jeg forstår dig udemærket!
Tror der er sket en fejl, da jeg har 2 brugere og så er jeg sikkert kommet til at blive fast læser med den forkerte!
Men igen, mange gange undskyld!
- Amalie

Nickie sagde ...

Har gang i en give-away - kig forbi..

er fast læser , måske du vil blive min :)

www.fantastiquenickie.blogspot.com

Sofie Lindvall sagde ...

Jeg synes, det er ret fedt alt sammen! Dog ikke noget, jeg selv ville købe. Men kan godt lide det :-)
- Fin blog!!

/Sofie
www.soedesofieskriver.blogspot.com
www.sofieskriverhistorier.blogspot.com

Unknown sagde ...

Sikke nogen fede køb, jeg elsker især de sko fra Bianco, dem har jeg osse selv kiggede lidt på =}

XoXo Rikke
ImRiley.org

Anna sagde ...

De første par sko er SÅ flotte, har selv set efter sådan nogle :-) Og den der trøje, den har jeg også overvejet at købe! Fed stil du har! Og lækker blog! :)

Lea sagde ...

Jeg elsker skoene, især de øverste:) Min mor har nogle lignende, meget gamle, som jeg godt må få:)
Det er nogle dejlige smykker, og sikker en dejlig sweater.
Hvor har du købt fingerringene?:)
Er fast læser på din blog, tror måske endda det er en af mine yndlings. Ville blive utroligt glad og stolt hvis du ville tjekke min blog og efterlade en kommentar om hvad du synes;)

Lea
http://thevalleyofthebutterflies.blogspot.com/