lørdag den 5. november 2011

Jeg havde helt glemt følelsen

I går var jeg sammen med mine gamle veninder. Jeg er sjældent sammen med dem, det er mest dem, der går sammen, endda så tit, at jeg faktisk bliver lidt jaloux. Ikke fordi de mener noget ondt i det, for jeg er sikker på de har en overbevisning om at jeg har det okay med det. Vi har det jo godt, når vi er sammen, men det er heller ikke mere. Det var heller ikke problem før, det er først efter jeg ramte mit livs efterår at alt ting kom i perspektiv.

Men det er ikke det, at dette indlæg skal handle om.
Det skal handle om den fantastiske aften, jeg havde i går. Mine to veninder og jeg skulle i biografen ved 21-tiden, og vi mødtes med hinanden ved 17-tiden. Først tog vi ud og købte slik. Vi hyggesnakkede, grinede, tænkte, snakkede endnu mere, pjattede - alt, hvad vi plejer at gøre. Derefter tog vi ud og spiste, og vi havde masser af tid før filmen startede, så vi slappede af med emner som vores klasser, vores kommende SRP-opgave, familie osv.
Her er lidt billeder fra aftenen. Det er taget med min mobil, så i know, kvaliteten er forfærdelig, haha :)

Kan det blå mærke under øjet på min veninde (venstre side) ses?
Hun kom til skade i idræt, så hun går rundt med et stort blåt mærke nu!
Som jeg har fortalt hende - sport er skadeligt, og kan ikke være sund på nogen måde
- musik derimod er harmoni og kærlighed.
Et sprog alle kan tale, og så der sjældent nogen, som kommer til skade!
Men jeg fik hende vist aldrig overbevist, haha :)










Typisk os - at finde børnelegepladser og ha' det mega sjovt.


Vi var inde og se "What's Your Number". En rigtig tøseklichéfilm, og jeg var faktisk lidt skepsis omkring den. Jeg troede den ville være lidt for lam, men jeg var overrasket imponeret. En sjov film, og virkelig en god tøsefilm at vælge at se.



I går aftes var hel fantastisk. Jeg havde helt glemt følelsen at være lykkelig og værdsat på denne måde af mine veninder. Vi havde det sjovt, hyggede os og egentlig bare nød hinandens selvskab. For første gang i flere uger græd jeg ikke i går. Den bedste følelse længe.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Husker godt traileren, havde lidt samme tanke som dig - men anna faris er altid et godt grin, haha. & hvor er det dejligt at læse, at du har haft en rigtig skøn dag sammen med dine veninder. Godt at de kan få smilet frem hos dig :)

Det er da et dejligt blåt mærke hun har fået sig der. Dem får jeg også nogle af på arme og ben, når jeg spiller fodbold. Det lever man med - sport er jo sundt og sjovt! ;)

Life of Lize sagde ...

Tak for din besked :) Det er fedt at læse, at jeg ikke er den eneste, der havde det på den måde - og Anna Faris gør det virkelig godt, ja!

haha, ja det er også mest af alt en indbyrdes kamp, vi driller hinanden med. Jeg er musikpigen, hun er sportspigen, så vi driller lidt hinanden med vores forskellighed. Men trods det, så styrker vores forskellighed vores venskab synes jeg(-:

Kathrine Emilie sagde ...

Ser rigtig hyggeligt ud :D
http://kathrine-emilie.blogspot.com/