lørdag den 26. november 2011

Hvad sker der?

Det var så underligt. Jeg har aldrig tænkt på dig som sådan. Du er jo en af de populære, så jeg har aldrig kunnet ha' en chance med dig - og du har heller ikke sagt mig noget før, så hvorfor skulle der også være noget der? Alligevel drømte jeg om dig i går. Du stod ligeså klar for mig i drømmen, og til klassens julefrokost stod vi under mistelten og du tog mig helt ind til dig og kyssede mig blidt på læberne. Jeg havde fuldstændig glemt drømmen, men da jeg kom i skole, huskede jeg drømmen med det samme da jeg så dig. Du satte dig ved siden af mig i naturgeografi, og selvom vi ikke taler meget sammen normalt, så snakkede du rigtig meget med mig - DU talte til mig. Jeg er ikke forelsket, men forundret. Du har aldrig sagt mig noget, så hvorfor nu?

1 kommentar:

Emma sagde ...

Tak for din kommentar på min blog. -De søde ord varmede! (-:

Du skriver forresten dine indlæg rigtig godt, og man bliver fanget af dit sprog. Thumbs up.

Www.kaffelicious.blogspot.com