fredag den 25. november 2011

På vej mod min søster

Jeg sidder lige nu i bilen på vej mod min søster. Jeg glæder mig til at besøge hende og hendes familie. Det er kun en uge siden jeg sidst så hende, men jeg elsker sådan at være hos hende. Hendes familie er så dejlig og jeg føler mig 100% elsket når jeg er sammen med dem - ikke noget jeg altid gør når jeg bor alene som efterfølgeren i søskendeflokken hos mine forældre.
Der var sådan set fest på gymnasiet i aften, men fordi der var noget, der gjorde jeg følte mig forhindret, foreslog min mor at tage til min søster. Jeg blev ret ked af det, da en fra klassen spurgte om jeg kom med i aften og jeg svarede nej. Hun sagde, at der kunne da ikke være noget vigtigere end festen. Jeg blev næsten sur, for det kan da ikke passe at livet handler om at feste. At skulle besøge min søster er da meget bedre end tømmermænd og alt for høj musik i mine ører.

Jeg glæder mig til at jeg kommer ud til min søster. Dét gør jeg virkelig!

Ha' en skøn aften, kære læsere, om I så skal i byen eller hygge med familien :)

2 kommentarer:

Mads sagde ...

Det lyder hyggeligt at besøge familie. Min fredag aften, gik med at jeg skulle ud med spejderne og sælge juledekorationer, da det lokale juletræ blev tændt.
Jeg, gider heller ikke det der med at bruge fredag aften i byen og så vågne op og have det dårligt, ihvertfald ikke hver weekend, men det er hyggeligt engang imellem. I aften, er det jeg allermest har lyst til ikke at lave noget og hygge med familien.

Life of Lize sagde ...

Det lyder også rigtig hyggeligt :)
Jeg er enig. Jeg har heller ikke noget imod det engang i mellem, og jeg ville sådan set i starten også gerne ha' været med, men som jeg skriver, så kom der noget i vejen. Og jeg har hygget mig rigtig meget hos min søster, så jeg fortryder ikke på nogen måde at jeg droppede festen :)