onsdag den 29. juni 2011

Yes! :-) - og dét at have sommerferie

Har fået skrevet en ny sang - almost.
Der skal lige tjekkes op på noget grammatik er i orden, før jeg tør gå til optageren, men ellers, så er det jo lækkert!

Håber I nyder sommeren - det gør jeg hvertfald, selvom jeg arbejder det meste af den væk.

Jeg ville ønske jeg kunne ta' på interrail eller festival. Men... det er som om jeg er den eneste, der har lyst. For alle jeg har spurgt har virket så afvisende eller kommet med undskyldninger for at tage med. Jeg har bare lyst til at springe ud i det - også selvom jeg ikke har prøvet noget af det før.
Jeg har heldigvis en ret spontan ven, der gik på min efterskole, der spurgte, om jeg ville med på overlevelsestur - om jeg overhovedet tænkte omkring det? Jeg sagde sgu ja med det samme (undskyld sproget!) Men nej, hvor jeg dog glæder mig!
Og ikke nok med det. Min ekskæreste og jeg er begyndt at tale sammen igen, og han har spurgt til hvornår vi kan ses - og det gør mig helt lykkeligt, selvom vi kun bygger det hele på venskab. Jeg glæder mig til at se ham. Det sker ikke så ofte, da han bor en hel landsdel væk fra mig - ja, nærmere to, hvis Djursland gælder som egen landsdel!
Men først skal jeg til min rigtig dejlige venindes 18 års fødselsdag. Jeg glæder mig til at give hende min gave, og ikke mindst til at fejre hende forhåbentlig med manér!

Så helt sørgeligt bliver det ikke alt sammen alligevel :-) Jeg er meget glad over alle de her input hist og her!

Interrail lyder så fedt ...
... og det gør Roskilde Festival ikke mindst også!
Men ja ja ... En cykeltur er da også meget hyggeligere
og jeg ser meget frem til! (og nej, det er faktisk ikke ironisk)
(-;
Billederne er snupset fra Google

Ingen kommentarer: