søndag den 26. juni 2011

Pink night

Jeg holdte "Pink night" for mig selv for en måned siden. 
Eksamenerne gjorde mig kuller, så at abstrahere lidt en gang i mellem er vel okay!
Tænkte lige, at jeg ville dele dette med jer (-:
Jeg vil nemlig gerne tænke på alt andet end at roskilde er startet nu...

Nå, men hvertfald. 

Min "Pink night" bestod af godt læsestof, noget dejligt lys, skønt musik, tusser at tegne med, 
en rose som symbol på noget udsprunget og en "wellness-duft".

Jeg er lidt skuffet over kvaliteten på billedet, men mon ikke I klare det (-;
- til næste gang sørger jeg hvertfald for lyset og det hele bliver i orden!



Opskriften på smoothien vil jeg gerne dele senere med jer - den er dejlig forfriskende!

  
Adeles "21" er en dejlig CD, og bør ejes af alle efter min mening! :-)


Dufte kan man ikke få nok af...

... og der er mange af slagsen!
Dette lys købte jeg i en butik, jeg elsker i Aalborg. Den kaldes "De fire årstider" og rummer så mange ting, jeg gerne vil eje og have i mit eget hjem! Og hvis man vil forkæle lugtesanserne, så er lyset ved siden af denne tekst et klar must!


4 kommentarer:

Yến Nguyễn sagde ...

uff ser hyggeligt ud, elsker Adeles "21" , har selv købt den! ;-)

Life of Lize sagde ...

Ja, den er alletiders! :-)

Christina sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud! Smoothien ser også lækker ud! Den jeg laver er egentlig meget let, hvordan laver du din? :)

L sagde ...

Det ser jo bare mega lovely ud! Adele er fantastisk :D

www.leilaswonderland.blogspot.com