søndag den 12. juni 2011

Hvad der gør mig glad for tiden

- at vide, jeg aldrig skal have biologi igen
- den dejlige sommer
- søde og gode jordbær, ferskner og te
- den dejlige sol
- fantastiske mennesker, der tænker på én
- nogle dejlige veninder, der er der for én
- når en sød veninde spørger om jeg vil overnatte en nat mere
- når en anden sød veninde spørger impulsivt om jeg vil med til Aalborg en tur
- overspringshandlinger (utrolig nok)
- høre god musik
- hygge og forkælelse
- se gode film
- møde nye mennesker
- opdage et nyt favorit sted i hjemmet
- høre en af sine yndlingssange i radioen
- foretage fælles oplæsning af pensum med gode veninder
- finde en ny udfoldelse af sin kreative side
- tage på cafébesøg
- spise lakridsis
- tage billeder
- at smile og grine
- køre igennem lyskryds, der lige bliver grønt når man kommer til dem
- snart sommerferie (2 små dage!)
- høre fuglesang
- ligge og putte med sin bløde kat
- at få at vide man er god til at køre bil
- tage på billedudstilling og udstille sine billeder og fotografier
- penge
- det perfekte sommerjob
- lærerige foredrag
- måske snart ny frisure
- stille og smuk regn
- grine så meget man får ondt i maven
- en sms, der fortæller man indirekte er noget værd
- små lykkelig følelser i ensomheden
- lugten af nyslået græs
- hjælpe andre
- glade og smilende mennesker
- gøre sig lækker med veninden
- få andre til at grine
- gå med hjemmestrikket sokker, selvom det er sommer
- gå med bare tæer i græsset
- få at vide, at man har brug for min hjælp
- blive rost
- købe ny kjole
- at kigge sig selv i spejlet og blive glad for hvad man ser

Her er lidt billeder fra min læseferie. De andre er ikke overført, men der kommer nok snart lidt mere :-)

Håber du klarer eksamner og årsprøverne godt, hvis du er i denne tid som mig og husk - nu er der snart ferie!


Mit nye yndlingssted i mit hjem














Et af mine bidrag til billedudstillingen

Mine billeder, der er til salg. Dette billede blev desværre lidt sløret.
Et af min veninde fra bloggen Forleden fik jeg hele verden's bidrag til fotoudstillingen - et af de flotteste billeder i al dens enkelthed, jeg nogensinde har set!

Endnu et bidrag fra bloggen Forleden fik jeg hele verden

Selvom det er sommer, er det hyggeligt med sokker :-)


4 kommentarer:

Nanna sagde ...

hvor er du sød :')

Frida ML sagde ...

Næsten hver gang jeg havde læst en sætning tænkte jeg 'det gør også mig glad' eller 'det er også dejligt'. Dit nye yndlingsted ser hyggeligt ud! :-)

Life of Lize sagde ...

Tak for jeres kommentarer!

Frida: Det er godt at høre - det gør mig glad, at du selv synes godt om mange af tingene. Ja, det er et super skønt sted :-)

Sofie Louise sagde ...

Rigtig sød liste! og fine billeder :)

- Sofie Louise

www.so-many-shades-of-white.blogspot.com
www.ssort.blogspot.com