lørdag den 23. april 2011

A wonderful holiday!

Mmh.... Jeg er glad for ferie. 

Normalt plejer jeg at være rædselsslagene for ikke at skulle ha' noget at lave i mine ferier, men lige denne ferie... ... den er anderledes. Jeg tænker på alle de gode ting i livet, og har ikke skænket alt det trælse, der sker omkring mig, en eneste tanke. Det er fantastisk

Lykkelig. Et ord jeg sjældent kan bruge omkring mig selv, men som helt klart stråler ud af mig. 

Jeg var i går med min veninde fra min efterskole i Mindeparken ved Århus. Åh, det var godt. Jeg blev helt overvældet med en berusende følelse af kærlighed, lykkelighed og glæde, da jeg så den store skare af mennesker. Jeg har kun én gang i mit liv før været i Mindeparken, og det kunne ikke måle sig med det vidunderlige syn, jeg havde i går: legende børn, forelskede unge, cyklende mennesker, kærlighed, spil og lege, familier, lyserøde træer og en sol så vidunderlig. 



Wauw. Kan man ønske sig mere?

Ingen kommentarer: