onsdag den 20. april 2011

SHOPPING!

Som titlen antyder - jeg har været på shopping!
Mig, der aldrig kan finde tøj... kunne det lykkedes?
Ja!
Og nu har jeg ingen penge.... Seriously, jeg må til at og tage mig sammen. SU må blive min overlevelse, for der er ikke flere penge at tigge hos mor og far om længere.






Jeg blev vildt glad for mit nye tøj. 

Tanken om at have shoppingposer gennem Aalborgs gader på mine arme gør mig glad. Det lyder måske skørt men... det gør noget ved mit selvværd. Jeg føler, at folk ser på min som én med penge og stil, og det er jo ikke på en grov måde ment, men mere som i at give et udtryk på, at jeg prøver at gøre noget for at se godt ud. 

Mærkeligt, ja. Ved ikke hvordan jeg ellers skal udtrykke mig.




God påske!

3 kommentarer:

Nanna sagde ...

uh uh uh..
Først ville jeg jo skrive en lang kommentar om, hvor sød du er, og hvor meget jeg glæder mig til, at se hvor LÆKKER du er i dit nye tøj.

..men så så jeg lige pludselig en H&M pose! Weee.. du forstår at gøre mig glad! :)

KYS

Life of Lize sagde ...

Årh kære Nanna! Du er da noget så sødt :') <3

Jeg havde dig i tankerne da jeg købte tøjet - nu fik jeg jo en H&M pose, som kunne ligge og vente på dig (-;
( + jeg har en tom chipspose og snart tom chokoladeindpakning til dig også!)

Glæder mig til vi ses snart!

Nanna sagde ...

ja ja jaaaaa!