søndag den 24. april 2011

Søndag, afleveringer og min trøst: Ben&Jerrys

Strawberry Cheesecake. Mmh....

Sidder med den grummeste biologiaflevering, mens jeg tænker på sol og glade dage.
Diana Kralls musik flyder ind i mine ører. Bliver helt døsig og har lyst til at sove.

Ønsker for sig selv at ferien ville vare lidt længere, mens jeg guffer is i mig.

_ _ _ _ _ _ _

Grunden til jeg stirrer sådan, er fordi jeg havde planlagt med denne blog, at være anonym, og ville derfor blot gøre mine øjne uklare i håb om ingen ville kende mig - og det deraf kunne være ligemeget, om jeg stirrede som uhyggen selv. Fandt frem til, at jeg ligner en klovn med streger for øjnene, og valgte derfor at fjerne dem igen. Hm... Måske jeg ændrer det på et tidspunkt eller finder ud af en anden måde at gøre bloggen mere anonym på.

Ingen kommentarer: