mandag den 25. april 2011

Goodbye Life

Så er ferien slut.
Skal til at tilbage på træstole, til at terpe matematik og tysk igen, til at savne ferie og venner igen.

Oh god. Jeg har helt lyst til at græde over at ferien er slut. Synes at livet lidt kaotisk lige nu, hvad angår afleveringer, lektier, løfter, svigt... Jeg kunne godt bruge en uge mere!

Sidder i selv samme øjeblik denne mandag aften og lytter til en smuk sang, min veninde har delt på min væg på Facebook. Jeg kan ikke beskrive det smil jeg bærer lige nu, mens jeg lytter til denne smukke sang - og den søde hilsen. En fantastisk pige og en dejlig sang, jeg dele med jer!



Jeg fik set min farmor i dag. Det var skønt at se hende igen. Hun skal til stråling i morgen, onsdag, torsdag og fredag. Det er noget pjat, at hun ikke må overnatte på sygehuset, når hun skal derhen så tit i den her uge. Turen tager jo en time hver vej fra hendes hjem til sygehuset, men næh nej... sygehussystemet er sådan, at det må hun ikke. Åndsvagt.

Men anyway. Yndlingsteen var serveret, de altid gode hjemmelavede kager var fremme, smilet var stort og vi hyggede os.


Perfekt afslutning på en perfekt ferie.

3 kommentarer:

Alberthe PJ Photography sagde ...

Svar:
Hej med dig! :D
Tusind tak for din søde kommentar, er virkelig glad for at du kan lide mine billeder. Jeg kunne godt tænke mig at blive modefotograf, det kunne være super fedt! Dog har jeg hørt at det er svært at blive, men jeg må jo bare kæmpe for det så :)

Alberthe

L sagde ...

Rigtig fin blog, jeg følger dig nu! ;)

Nanna sagde ...

Jeg er glad for at du kunne lide sangen, jeg synes også selv at den er helt fantastisk :) KYS