onsdag den 27. april 2011

Nu sidder vi jo alligevel ned

Falder du til ro?
Intet tvinger dig til at forsætte
Men er det ikke det du ønsker?
Dine øjne er hvirvelløse
Mest af alt fjerne
Nu sidder vi jo alligevel ned

Du er så fjern, min kære
Kom tilbage
Kom tilbage til det der hed dig og mig
Er det ikke det, du ønsker?
Ta' den nu med ro
Nu sidder vi jo alligevel ned

Dit sind løber men dine læber røber intet
Kærligheden er roterende
Er det ikke det, du ønsker?
Nogen siger man skal gøre det
Jeg tror bare ikke på Nogen
Nu sidder vi jo alligevel ned

Du snurrer rundt i intethed
Du føler dig hvirvlet ind i følelser
Men er det ikke det, du ønsker?
Du trådte to skridt frem
men endte kun et tilbage
Nu sidder vi jo alligevel ned

En storm blev til en orkan
Den tog fart, den tog tid
Vi to var suget ind i kernen
Var det ikke det, du ønskede?
Jeg leder endnu
Nu sidder vi jo alligevel ned

Du løb i cirkler
Ramte ind i en mur
Men du står stadig
Var det ikke det, du ønskede?
Du behøver ikke at sige ja
Nu sidder vi jo alligevel ned

Et øjeblik til et andet
Nu er det nok slut
Er det ikke det du ønsker?
Jeg stod, men du trak mig ned
Et svagt øjeblik, men gør det noget?
Nu sidder vi jo alligevel ned


Tekst: Liselotte B. Kristensen

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det er et godt digt :) Har du lavet det?

Super nice blog!!! :)