onsdag den 6. april 2011

Forår, gækkebrev og koncert



Hård dag. Jeg har svedt af at øve og øve, synge og danse, leet og løbet, til i aften, hvor der er koncert. Ikke mindre end forårskoncert på mit gymnasium. Fantastisk. Glæder mig så meget til at skulle fremføre vores underholdning: ikke ringere end Lady Gaga's Bad Romance i a cappella-version og syret dans til.
Om det er svært? Det tør siges! Hvis publikum ikke synes det er godt, havde vi det i det mindste sjovt med at lave det. Men jeg tror bestemt det bliver meget godt. Jeg er hvertfald stolt over os :-)
Da jeg kom hjem, lå der et gækkebrev fra min mor på bordet. Det var... besynderligt. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har fået sådan ét. Ikke desto mindre var det meget sødt af hende. Jeg har ikke det bedste forhold til hende, men nogle gange kan det køre i mellem os. Jeg blev derfor rigtig glad for at ha' fået det. Jeg savner hende meget som min mor, men har valgt at leve med, at vores forhold er som det er. Hvad er der andet at gøre?

2 kommentarer:

Nim sagde ...

Hahaha, fedt! Hvis der er videoer der fra vil jeg gerne se det ;)

Super dejlig blog du har dig!
Håber du vil tage et kig forbi min - http://zitha-getusedtoit.blogspot.com/

Life of Lize sagde ...

Tak for din interesse!

Det er der, ja :-)
Jeg håber ikke du er alt for musikklog, for så kommer du nok til at opdage alt for nemt hvor meget vi løber (musikmæssigt) når vi synger ;-) haha...

http://www.youtube.com/watch?v=iKZLVXcoUS0

Jeg vil tage en smut ind på din blog så :-)