fredag den 1. juni 2012

dig

Jeg lod hånden løbe gennem dit lyse hår, du greb min hånd, holdt den fast, så mig dybt i øjnene før du bevægede dig væk, holdt stadig fast, og til sidst lige før vi slap hinandens hænder, gav du min hånd et klem, smilte på den måde du gør, hvor du uden at vide det klemmer det ene øje lidt i. Jeg vendte mig ikke om da jeg cyklede væk, men jeg tror du kiggede efter mig.

Jeg er vist blevet lidt forelsket. Det var ikke meningen. Vi ville aldrig kunne være sammen, ligemeget hvor dejlig du er.



Maybe I'm a crook for stealing your heart away
And maybe I'm a crook for not caring for it
And maybe I'm a bad, bad, bad, bad person
Well baby, I know

And these fingertips, they'll never run through your skin

Those bright blue eyes can only meet mine across a room
Filled with people that are less important than you


Because you love, love, love when you know I can't love
You love, love, love when you know I can't loveYou love, love, love when you know I can't love, you


So I think it's best we both forget before we dwell on it
The way you held me so tight all through the night
It was near morning


Because you love, love, love when you know I can't love
You love, love, love when you know I can't love
You love, love, love when you know I can't love, you

___
Life of Lize

Ingen kommentarer: