fredag den 23. december 2011

Things your cat wants for Christmas




 

 

9 kommentarer:

Caroline Bruun-nielsen sagde ...

Fin blog du har dig der!

Du er velkommen til at se forbi min, hvor jeg i øvrigt har en giveaway kørende :-)
http://carolinebruunnielsen.blogspot.com/

hugs

Stefanie sagde ...

Din blog er virkelig hyggelig! Den ligner ikke de blogge, som man plejer og se, og det kan jeg godt lide! :-)

Line sagde ...

Wow hvor er det en fin blog, du har dig! Kan godt lide den :-))

Håber du måske vil kigge forbi min blog, og vi evt. kan følges?

Knus
//Linestrini.blogspot.com

Unknown sagde ...

Super cool blog, du har! :-)

Karoline
http://karolinesmith.blogspot.com/

Line sagde ...

Hej!
Du havde spurgt på min blog angående dem der, man sætter på tænderne, og om jeg allerede nu kunne se forskel. OG JA, det kan jeg :-))
Det er ikke sådan at man efter 1 gang skal forvente det VILDESTE colgate-smil, men absolut er der sket noget. Jeg var til en fest igår, hvor en af mine veninder faktisk bemærkede forandring.

I alt med forsendelse fra Storbritianien kostede det omkring 120 kr (kan ikke helt huske det).
Du kan købe dem her:
http://www.ebay.co.uk/sch/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=crest+whitestrips&_sacat=See-All-Categories

Håber ikke, du har noget imod, jeg svarede her. Ville bare sikre mig, at du ville se mit svar.

Knus
//Linestrini.blogspot.com

ANGIE sagde ...

Hi girl
You have such a nice blog here:):)I'm feeling bad that i don't know to read your posts:(
I wish you a great new year;)

Frederikke Mikkelsen sagde ...

Dejlig blog du har <3

Kram mig

Obfashioned.blogspot.com

Maja dahl sagde ...

Du har en rigtig fin blog! :)

Linda Pochinda sagde ...

det her er så cute! x)