mandag den 3. oktober 2011

Skakmat

Den forgåede weekend gav mig noget af det bedste, jeg længe havde længtes efter. Jeg følte jeg kunne lægge alt det forfærdelig og stressende bag mig og bare lade mig synke sammen om mig selv. Det blev klart en af de bedste weekender, jeg har haft i 2011.

Og det var egentlig ikke fordi den var speciel som sådan... eller jo. Jeg fik lov til at tilbringe det meste af den i selvskab med min søde veninde i hendes forældres sommerhus, og jeg tror egentlig kun af hun af alle mine veninder kunne være i stand til at lade dette lykkedes for mig - at føle mig så godt tilpas. På en måde følte jeg ikke vi foretog os meget, altså vi fik set nogle film, nydt det herlige vejr i lørdags, lavet god mad og fik spillet skak og backgammon. Men - så var der heller ikke andet. Og måske tænker du: hvordan kan det så betyde så meget? Det skal jeg sige dig.
For ca. præcis et år siden brød min verden sammen. Det værste tænkelig der kunne ske for mig skete for mig, og jeg troede aldrig jeg ville komme ovenpå igen. I dag står jeg, ganske vist ikke klar på livet endnu, men stadig i en overbevisning om at kæmpe for det liv, der er mig givet. Og jeg kan derfor kun gøre den eneste ting at kæmpe. Kæmpe, være tapper og være taknemmelig for de øjeblikke i livet, der giver mig sindsro og gør, at jeg føler mig elsket og værdsat. At jeg ikke er den store fighter gør, at jeg derfor er ekstra taknemlige for de korte øjeblikke, der fx var mig givet i weekenden.

I morgen tager jeg hul på et nyt kapitel i mit liv. "Et nyt kapitel", tænker du måske - "er det ikke et rimelig stort skridt"? Men nu er der gået et år, og jeg er ikke kommet særlig meget videre (at kæmpe for at komme videre er en anden ting, end af ret faktisk at komme videre). Jeg ønsker ikke at fortælle her, hvad der specifik gør dagen i morgen speciel, men jeg er ikke tvivl om at den på en eller anden måde giver mig et nyt sind og indsigt i livet - det håber jeg hvertfald.

Nå. Jeg vil ikke belemre jer med taler om mit liv hele tiden. Her har I nogle billeder fra min weekend. Min hjertevarme weekend. Jeg håber jeres har været ligeså smukke og skønne.



 

 

 

 

 

 

Så har efteråret vist sig!
 

3 kommentarer:

Line sagde ...

Flotte billeder! Jeg håber du har lyst til at kigge forbi, og måske følge! :)

justenkel.blogspot.com

hugs

L sagde ...

Fantastiske billeder, og awesome blog!

www.leilaswonderland.blogspot.com

Rachel sagde ...

Hvilket fantastisk kamera bruger du!?
Det er jo sindsygt godt! :D

Xoxo Rachel
-http://theblogpeaceloveicecream.blogspot.com/