søndag den 23. oktober 2011

Min efterårsferie

I ugen op til efterårsferien var jeg med min klasse til København. Vi havde tre rigtig gode dage, og jeg må altså sige, at jeg er overgivet. København er simpelthen en fantastisk by, og jeg er ked af vi ikke havde længere tid derover. Det må jeg have til gode. Her er lidt billeder fra turen.





Copenhagen
I’ve never seen you look this bright
Just awaken
From the beauty snooze you took last night
Puttere



The city of bikes
Det er sjovt. Intet andet!








En faktisk utrolig flot, men stærk udstilling, der var på arbejdermuseet.

Min smukke veninde


Her er lidt billeder fra Statens Museum for Kunst. Vi fjollede lidt for meget, men det er også i orden.





Jeg ELSKER billeder fra guldalderen!
Især fordi jeg har en stor forkærlighed overfor Jane Austens bøger,
så denne tid er den smukkeste og mest fascinerende, jeg kender.


Art in Art

1

2

3

This is not a masterpiece. It is a piece of the Master.



                             No questions!

Betragtning af kunst eller kunst(l)ig betragtning?

Derudover bestod min efterårsferie af et par dages ferie sammen med min veninde hos vores fælles veninde, der bor i Brande. Vi fik bagt en masse, bl.a de æbleskiver, I kan se på billeder hernedeunder. Vi så en masse film, spillet en masse spil, hørt en masse musik, og grinet til vores mavser gjorde ondt - det, vi betragter som standard, når vi er sammen!

 

 

 
Jeg håber jeres efterårsferie har være fantastisk!

3 kommentarer:

Nanna sagde ...

Dejligt indlæg :) Jeg elsker "inside the art"-billederne :)

Life of Lize sagde ...

Jeg takker :-)

Rachel sagde ...

Millioner tak!♥ Nu er det min tur til at blive glad!(-:
Jeg har stadig ikke vendt mig til at jeg er ikke-blogger.
Sødeste Lise!♥ Jeg kan da slet ikke forstå hvorfor du ikke kan lide din blog. Jeg synes at idéen med at der er billeder ved hver etiket er rigtig god og flot! Tak for tipsne, dem vil jeg bruge. Tusind tak, og jeg skal nok skrive til når jeg begynder at blogge igen(-:

Det er rigtig skønt at du gider at hjælpe og skrive jeres søde ord! Jeg vil fortsat være din faste læser(-:
Du er skøn!

Xoxo Rachel.