tirsdag den 20. september 2011

Pride and Prejudice ♥


"You must know, surely you must know, it was all for you. If your feelings are still what they were last April, tell me so at once. My affections and wishes have not changed, but one word from you will silence me forever. If, however, your feelings have changed, I would have to tell you: you have bewitched me, body and soul, and I love... I love... I love you. And I never wish to be parted from you from this day on."

Jeg ville ønske Mr. Darcy ville se sådan på mig, som på billedet. Jeg vil ønske, at jeg havde en Mr. Darcy i mit liv.

2 kommentarer:

Tina D. sagde ...

Jeg har kommenteret en af dine andre indlæg længere nede. Jeg synes lige du skal vide det :-D (for det var virkelig et dejligt indlæg!)

Life of Lize sagde ...

Jeg takker!
og tak for dit besøg, det betyder meget for mig :-)