søndag den 18. september 2011

Fødselsdag

I går var jeg til min venindes 19 års fødselsdag.
De fleste af pigerne fra min klasse var med, og vi fik snakket, spist og hygget.
En dejlig, rolig aften, hvor jeg kunne tale med mine veninder, få grinet, fjollet, og hvad der ellers hører til at gøre af skøre ting i vores klasse.

Her er lidt billeder fra aftenen. Jeg har prøvet at eksperimentere med nogle farve, så det er derfor de ser ud, som de gør :-)






Min smukke veninde (t.h.) fra bloggen Forleden fik jeg hele Verden og jeg selv


God søndag!

4 kommentarer:

Nanna sagde ...

Årh hvor er det bare et fint billede af os! Det er helt vildt hvad du har fået ud af det, med lidt redigering! Thumbs up! :)

Life of Lize sagde ...

Jeg takker! :)

Tina D. sagde ...

Åh, hvor kan man føle glæden gennem de billeder. De fik mig hvert fald til at smile. Good job, girl :-D (og mange tusind tak for din kommentar til indlægget på min blog)

Life of Lize sagde ...

Hvor er du sød - mange tak!