søndag den 28. august 2011

De sidste tegn af sommeren

Jeg har i hele weekenden gjort klar til vores besøg af nogle amerikanere, der skal besøge os angående noget slægtsforskning. Min mor studerer og de studerer slægtforskning, og ja... et sted langt, langt ude er vi altså i familie med hinanden!
Jeg har fået gjort huset gevaldigt ren og ordnet haven dagen lang, så der er ikke noget at klage over. Så fik man også tjent lidt penge oveni, og det skader jo aldrig.

Meeen... Jeg nåede dog lige at tage disse billeder i dag af denne stormende, regnende dag, som det har været.
og btw - det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg bor på en gård, haha(:

Jeg savner allerede sommeren. Den har været alt for kort.


Dette billede minder mig om noget fra Alice i Eventyrland

Jeg lider lidt af araknofobi, men det lykkedes mig at fange det ækle kryb.

Jeg foretrækker nu prinsen på den hvide hest.



A bee is never as busy as it seems; it's just that it can't buzz any slower.