lørdag den 25. februar 2012

Stranden om vinteren

I går tog min mor og jeg på stranden. Nogle gange spørger min mor og jeg har lyst til at gå en tur eller køre en tur til stranden, og ligemeget hvilket humør jeg er i, siger jeg altid ja. De sjældne gange, hvor vi har sådan nogle ture, griber jeg chancen - ikke mindst fordi jeg ved min mor ofte har brug for disse slags ture fordi hun er trist og det glæder hende at have mig med, men også fordi det er de gange, for vi kan være mest forsone med hinanden. 

Vinterferien er snart slut. Den er gået alt for hurtig efter min mening.



En bunkers på Hirtshals strand






Hirtshals fyr

Mango Tree - Angus and Julia Stone

1 kommentar:

Peter Bill Madsen sagde ...

Du har sikkert hørt det her før, men du tager mega gode billeder. Og så er jeg også helt vild med, at du tager billeder af fx havet, og ikke bare dig selv eller andre.