søndag den 6. november 2011

"Jamen, den var jo så flot, så jeg MÅTTE bare købe den!"


I fredags faldt jeg for denne kjole. Den var så flot, der, hvor den yndefuldt hang alene på sin bøjle. Jeg måtte bare prøve den. Farven er en mine yndlings, og jeg har længe gerne ville have en simpel men alligevel elegant kjole - og så kostede den mig kun 500 kr.!
Da jeg prøvede den i butikken var jeg dog ikke særlig tilfreds med dens form, og valgte at ta' hjem og prøve den med et lidt mere elegant udseende, end det jeg havde da jeg prøvede den i butikken.

Og siden jeg var alene hjemme, og ikke havde det mest fornuftige at give mig til tænkte jeg - hvorfor ikke lave nogle fuldkommen latterlige modelfotoer?


Og det var hvad jeg gjorde. Totalt kikset, men jeg føler mig nu godt tilfreds for at have prøvet det i det mindste, haha :-)
Det har som sagt kun været for sjov skyld - ta' det på ingen måder seriøst!



"Se mig, jeg er så henrivende skøn, kluk kluk!"
hahahaha... ej, så er det vist heller ikke sjovere...





Jeg synes kjolen sidder rigtig dårlig på mig og giver mig en mærkelig form, så jeg har valgt at jeg vil bytte den igen. Den er vist flottere på en bøjle, end på mig! Men hvis du skulle være interesseret i den, så koster den som sagt sølle 500 kr. og kan købes hos Butler Loftet.
___
Life of Lize

6 kommentarer:

Nanna sagde ...

Hvor er du flot :) jeg kan specielt godt lide det sidste foto :)

Yến Nguyễn sagde ...

Det er da nogle rigtig flotte billeder! Det er ærgerligt du vil bytte den, den ser ellers rigtig pæn ud til dig! :)

Louise sagde ...

Jeg synes, det er en skam du byttede den. Den er super flot og klæder dig ret godt :-)
Knus..

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Måtte grine. Nummer to billede og så tilhørende tekst - spot on! Hahaha. Synes som de andre også at kjolen ser fin ud til dig :)

Mange tak for kommentar forleden. Den blev vi skam begge rigtig glade for - og yes, vi er nemlig to om bloggen ;)

ps. det mig der har slette én kommentar. havde aldrig set så mange stavefejl i mit liv!!!

Caroline Bruun-nielsen sagde ...

Sød blog og fin kjole!

Glæd mig og kig forbi http://carolinebruunnielsen.blogspot.com/

Hugs