lørdag den 28. maj 2011

Eksamensfri

Den anden dag tog jeg en fridag fra eksamenstresset og besøgte min veninde. Vi hyggede os med PARADISE HOTEL FINALE, god mad, godter, grin og smil. Penge har jeg ikke mange af, så dem jeg havde smuttede vi ind i banken med, så jeg kunne få dem overført til min konto. Alt i mens vi ventede på at komme til (ja, vi var sørme i kø for en gang skyld - hele i 20 min!), snuppede vi mit kamera og tog nogle crazy billeder, som kun kan gøres i ægte veninde stil.


Btw - you don't have to be hot to blog!

2 kommentarer:

Nanna sagde ...

Det ser ud som om i hyggede jer, er ked af at jeg ikke kunne være der :(
Men i er altså begge to HOTTE!! :D <3

Life of Lize sagde ...

Jeg regner stærkt med at succesen skal genoptages, og du derfor slet ikke har noget valg om du skal med eller ej, sådan som du svigtede os sidst! ;-)